2014. május 9., péntek

Anya, megölelsz légyszi :)

Nahh ezen a heten is tul vagyunk, hala az egnek. Eleg pesszimistan indultam utnak reggel....

Odaertunk, minden a szokott kerekvagasban zajlott, Nyuli mar egeszen jol tudja a rendet, mit mikor hogy csinalunk. Jatszott a kukasautoval mert az a nagy kedvenc.....

Aztan jott Dani az ovoneni, hogy ki kellene mennem egy kicsit, hogy megnezzuk a reakciot, gondoltam magamba, kimehetek en, de ugy fog uvolteni, hogy ossze szalad a teljes Faber Castel :D....Odamentem, mondtam Nyulinak, hogy szia, anya elmegy, nemsokara jon vissza, puszi...erre azt mondja Nyuli, hogy szia :o) .....mivan????...ovoneni jatszott vele, en kimentem, ram sem bagozott, 15 percet voltam kint. Addig amig az ovoneni vele jatszott nem volt baj, akkor kezdett anyazni amikor jott a kezmosas es az ovoneni mas gyerekeknek is segitett. De eltelt 15 perc nelkulem.....Aztan hallottm, hogy anyazik es egy picit sirni kezd, akkor mondtak, hogy menjek be, orult nekem, de nem volt megremulve. Akkor mondta, hogy Anya megolelsz legyszi ;( Majdnem sirtam.

Diego, az egyik picuri elaludt delelott es ezert attereltek minket a sarga csoportba a tobbi gyerekkel. Van egy kissrac a Jan, aki Nyulival egyidos es mar elso nap odajott hozzam, hogy huzzam ra a kabatjat, meg mindig harmasban reggelizunk. Tok cuki, remelem spanok lesznek ;)

Szoval idegen ovonenikkel atmentunk a sargaba a mi ovonenink meg maradt viyazni az egy szem gyerekre. Mondjuk furi volt, mert amig arra "vigyaz" addig akar Nyulival rajzolhatott volna vagy valami....:(

A sargaban is eppen beszoktatas zajlik, egy 8-10 honapos babae, az egyik ovono csak vele torodik, pedig ott van az anyukaja is. Akkor hogy is van ez? Hetfon mindenkeppen megemlitem ezt Michaelnek, meg meg egy csomo dolgot...Utalni fognak :D De eddig szo sem volt arrol, hogy az elso heten kikuldenek....mndenesetre jol sult el, csak nekem volt szar gubbasztani a lepcson ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése