2014. május 19., hétfő

Uj nap....

Egy hetet nem voltunk, mert csaladilag benyaltunk valami ovis virust. Raadasul egy skarlatos gyerek is van az oviban.

Gondoltam, hogy uj het, uj lapokkal inditunk. Hat a reggelire el is szallt minden bizodalmam. Ismet jott a "sitzen bleiben" ami ugye nem lenne baj ha lenne mas is de nincs....gondoltam, hogy ma biztosan tortenik majd valami...hat nem tortent. Reggeli utan lementunk az udvarra jatszani, ahhol az ovoneni ismet Diegot ringatta, Michael egyedul homokozott es Nyuli is egyedul jatszott....Kozben megtudtam Noemitol akinek a kislanykajat a piros csoportba szoktatjak be eppen, hogy ott egyre tobbet foglalkozik (CSAK) a kislannyal felvaltva a ket ovoneni. Szerintem is ez lenne a normalis, de nalunk ha Nyuli szemszogebol nezem a dolgokat, vele ez a ket ember nem csinal mas, csak fegyelmezi, sem nem hivjak jatekba, sem nem beszelnek hozza. Csak akkor van kontakt ha Nyuli valamit nem jol csinal es akkor raszolnak.

11 elott odajott hozzam Michael, hogy a mai nap OK, holnap akkor ugyan abban az idoben jojjunk es akkor fokozatosan megkezdjuk az elvalasztast. Mondom a mit??????? Elmondtam neki, hogy nem fog Nyuli ott maradni sem vele sem Danival az ovonenivel, Ugyanis semmilyen szemelyes kapcsolatuk nincs vele (sitzen bleibent nem emlitettem meg ;). Eleg kerek szemekkel nezett az ovobacsi. Nem egeszen ertem a dolgot, marmint azt, hogy ok mit gondolnak. Nekem meg mindig ugy tunik, hogy en szoktatom be a gyereket, ok meg csendes szemlelok. Szerintem arrol nem is tudott, hogy amikor utoljara voltunk penteken akkor Dani kikuldott enbem 15 percre, 20-at akart de 15 sikeredet. Mellesleg a nagyon szofisztikalt menetrendjukben elsore 5 perc szerepel persze a GONDOZOKKAL VALO KOZOS JATEK ES MEGISMERKEDES UTAN.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése